Plz Cilck Here!!

Tuesday, November 18

Hayfa Amani & Kakak Alys Qistina

Belek henpon ada gambar Hayfa Amani dengan Kakak Alys Qistina. So masuk jala dalam blog ni..
-
-

Sejak dah boleh jalan ni tiap petang balik keja je mesti Hayfa Amani merenget nak ajak keluar bawak dia jalan depan umah. Ada hari rajin sikit aku bawak la p jalan kat playground. Petang tu lepas hujan cuaca elok ja kalau tak tiap petang asyik hujan sampai malam. Nak main kat playground pun benda mainan semua basah. So, kita jalan-jalan jela ye. Bawak Hayfa Amani sekali kakak Alys Qistina.


Anak menakan aku ni memang gila posing. Pantang nampak kamera mesti pose memanjang.


.Siap suruh aku amik gambaq dia macam ni la macam itu la. Aku pun layan je la..


Layan ja..Dah besar ni semua baju nak pilih sendiri. Tu semua dia pakai sendiri. Aku suruh pakai seluar nak jugak pakai skirt tu. Padahai skirt tu kalau x silap aku dari umur dia 2 tahun kot.


 Mek kecik ni baru boleh jalan..Terkedek-kedek..hehehe




Posing sakan..Ala2 model gitu..ahahahaa





Ok dah lewat jom baliik..

Bye

No comments:

Post a Comment